ME MYSELF MY OWN

Foto saya
my little busuk name is ajja going to 18 next year.very kind and all the good behaviour belongs to me..ahaha.. perasan kan kau ni..

Rabu, 15 Februari 2012

bola jaring??

assalamualaikum w.b.t..

td petang ada pmilihan bola jaring for pringkat daerah..aku pun dengan konon nya masuk lh nk test khebatan aku yg dh lama tersimpan ni..haha(padahal merangkak lg)..aku dh tak sentuh bola jaring 7 tahun kud since aku darjah 4.tu lah last aku lawan peringkat daerah..NAIB JOHAN gituu.ingat lagi kitorg dpat towel good morning je.tp ttp bersyukur.bolehlah lap peluh yg mgalir di badan kann...tp tu dulu cerita dh basi..okayy..aku pun ptang td sanggup lari dari conduct unit uniform cause aku ni setiausaha kat situ so kna buad setiap aktiviti yg kitorg lakukan..sangat bosan..so aku dibantu oleh member ku pun lari mninggalkan unit uniform itu..haha..untuk pengetahuan unit uniform i PPIM...persatuan puteri islam malaysia..masa pmilihan ramai pulak yg nk tonjolkan bakat dan khebatan masing2..hihi..tak kira mnengah atas or bawah...permainan dimulakan dengan aktiviti mmanaskan badan,baling baling bola,so on lah..akhirnya MAIN!aku tiba tiba ditugaskan untuk jadi shooter untuk gang aku..badan mggelabah..(aku dah lah takthu nk shoot camane)ah bantai!..bola dah sampai kat aku but bila nk shoot.....lgsung tak masuk..keparat punya bola!   oppss!sorri mgeluarkan perkataan yg kasar..dengan ktinggian yg aku miliki ni mmg dah jadi pakej lengkap untuk jd seorang shooter..haahaa(show off pulak)..


gambar hiasan

look!dia tinggi kan..hihi...terbakar lemak aku sikit lepas main game ni..lari sana sini..baling baling bola..huhhh!terbakar jugak muka aku yg mmg tak berapa nak cerah ni..hihii..series! balik rumah muka macam berkilat..hmm..tp aku tak berjaya pun..aku suka suka je nk main game ni..haha


salam sayang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan